Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

Όλα όσα θα 'θελα να σου πω !



                                              Ένα γράμμα στο σκύλο μου !



Αγαπημένε μου πιστέ φίλε...
Ξέρω πως με καταλαβαίνεις καλύτερα από τον καθένα άρα το ξέρεις ήδη  πόσο πολύ
σε αγαπώ !

Όμως υπάρχουν κι όλα εκείνα.....
Εκείνα που πλημμυρίζουν τη σκέψη και την καρδιά μου κάθε φορά
που σκέφτομαι πόσο σημαντικό είναι που υπάρχεις στη ζωή μου !

Είναι όλα εκείνα .... που θα 'θελα να σου πω !
Για τα χιλιάδες χαμόγελα που χρωματίζουν τις μέρες μου από τότε που ήρθες μικρό κουτάβι ακόμα στο σπίτι  και φώτισες τα πάντα με παιγνιδιάρικα χρώματα και τρυφερές ανταύγειες !
Τρύπωσε μαζί σου κι η χαρά ακόμα και στα πιο μικρά και καθημερινά πράγματα.
Έχεις τον τρόπο να σταματάς το χρόνο εκεί που βρίσκεται αληθινά η ζωή ,στο εδώ,στο τώρα,
στο μαζί !

Για τα ατέλειωτα παιγνίδια και τα καμώματά σου που ζωηρεύουν τον κόσμο μου
και με παρασύρουν με  ένα τρόπο μαγικό εκεί που δε φτάνουν το άγχος,οι λύπες και οι έγνοιες
της καθημερινότητας  .
 Μου ξεκλειδώνεις το παιδί που έχω μέσα μου κι όλα αυτά που δε δείχνω πια  εύκολα
 στους άλλους !
Για τα αμέτρητα ταξίδια μας στις χώρες της χαράς που ανθίζουν τα πιο αληθινά χαμόγελα !
Μαζί σου ο χρόνος λειτουργεί αλλιώς και όλα  γίνονται απλά ,όπως τα βλέπεις εσύ με τα
δικά σου μάτια.

Για τις περιπέτειες που μοιραζόμαστε,μικρές και μεγάλες,που για μας είναι πάντα μεγάλες
γιατί είναι δικές μας και γι αυτό πολύτιμες και σημαντικές !
Για τις ζαβολιές που καταλήγουν σε αγκαλιές και για τα αστεία που δεν καταλαβαίνεις ότι κάνεις !
Για την ουρά σου που κουνάς συνεχώς ,σαν εκρεμές που χτυπά  στο ρυθμό της χαράς και της
 αγάπης !

Για τις βόλτες και τις εκδρομές που δε θα ταν οι ίδιες αν δεν ήσουν μαζί μου !
Για όλα όσα μαζί ανακαλύψαμε ,διασκεδάσαμε,μοιραστήκαμε !
Για τους νέους φίλους,τις νέες εμπειρίες,τις ατέλειωτες υπέροχες στιγμές !

Για όλες εκείνες τις φορές που  περιμένεις υπομονετικά να γυρίσω απ όπου
κι αν πάω,πάντα με την ίδια χαρά ,σα να ναι μια μικρή γιορτή ο γυρισμός  μου !
Για όλες αυτές τις γεμάτες ενθουσιασμό υποδοχές που κανείς άλλος με αυτό τον τρόπο
δε μου κάνει !

Για την επιμονή σου να με ξεσηκώσεις  να παίξουμε ακόμα κι όταν δεν έχω κέφι
ή μ' έχει καταβάλει η κούραση  και την απίστευτη ικανότητα σου να με μεταφέρεις
στην πλευρά της ξεγνοιασιάς ,λίγα μόνο λεπτά μετά, παίζοντας και γελώντας μαζί σου !

Για τους φθινοπωρινούς περιπάτους μας ακόμα και στη βροχή,για τις χειμωνιάτικες νύχτες που
 χουζουρεύουμε μαζί ,για τις ανοιξιάτικες εκδρομές και τα καλοκαιρινά ξεφαντώματα στις
παραλίες !

Για τις πρωινές αγκαλιές και τα χιλιάδες σιωπηλά καληνύχτα !

Για τι λέξεις που έμαθες,τις προσπάθειες που έκανες κι όλα όσα μου λες χωρίς καν να μιλάς
σαν εμένα !
Για τα αυθόρμητα φιλιά που δε με ρώτησες ποτέ για να μου δώσεις !
Γι αυτά τα μάτια τα ζεστά που κοιτούν στην καρδιά χωρίς ποτέ να ρωτούν,χωρίς ποτέ τους
 να κρίνουν!

Για τις σιωπές σου που φωνάζουν δυνατά εκείνα που οι  άνθρωποι έχουν από καιρό ξεχάσει...
Για τη στοργή που μου εκφράζεις συνεχώς χωρίς κανένα λόγο !
Για την παρηγοριά που αγγίζει βαθιά κι ας μη ξέρεις ποτέ τι είναι αυτό που  πονάει.
Για τους φόβους μου που ανακουφίζεις ...

Για την υπομονή σου μαζί μου και τη μανία σου να με ακολουθείς παντού για να
παρατηρείς όλα όσα κάνω,όλα όσα λέω,όλα όσα νιώθω !
Για να με μάθεις,για να προβλέψεις,για να προστατεύσεις,για να είσαι εκεί !

Γιατί πάντα είσαι εκεί !
Ακόμα κι όταν όλα  και όλοι αλλάζουν , εσύ... είσαι εκεί !

Για όσα με έμαθες εσύ χωρίς να το καταλάβεις...
Για την πίστη που δε γνωρίζει όρια και την αφοσίωση  που δε γνωρίζει τέλος !
Για τη συντροφιά που είναι πολλά περισσότερα από παρέα...
Για την αγάπη και τους ανεξάντλητους δρόμους της...
Για τους σκύλους,για τη ζωή,για τον εαυτό μου !
Γιατί με βοήθησες να ανακαλύψω πράγματα που δεν το γνώριζα καν πως μέσα μου υπήρχαν !
Γιατί με έκανες καλύτερο άνθρωπό !

 Για τα αμέτρητα ευχαριστώ που ποτέ δε σου είπα μα που τα κλείνω σιωπηλά
  στον τρόπο που κάθε φορά σε αγκαλιάζω !
Στον τρόπο που φωνάζω το όνομα σου,που σε χαιδεύω,που σου χαμογελώ !

Κι αν ίσως δεν έχεις φωνή,με νιώθεις καλύτερα από τον καθένα !
Εσύ ξέρεις το βαθύτερο εαυτό μου,τον τρόπο μου,τις αδυναμίες μου,τα μυστικά μου !

Όλα όσα θα 'θέλα να σου πω μπορείς απλά να τα νιώσεις
 με τη μοναδική καρδιά σου !
Κι αν υπάρχει ένας τρόπος όλα αυτά να τα διαβάσεις,...να τα μάθεις....να τα δεις....
Είναι ... το να ζω αληθινά κάθε μέρα μαζί σου !
Κάθε μέρα με όλη μου την καρδιά ...να σου τα δείχνω !

                                                                             
                                                           


Λία Αγγελοπούλου

                                                                    
                                                                                 dog side stories